Om Dalgaard

Historien om kvalitet og service ...

Dalgaard Super Marked har været et begreb i Hørsholm siden 70'erne.

Kristen Dalgaard har med utrættelig fokus på kvalitet udviklet supermarkedet. Det har givet forbrugerne i Hørsholm og omegn adgang til et imponerende udvalg af kvalitetsdagligvarer og udstrakt service.

Den daglige ledelse er i dag overtaget af datteren Lisbeth Dalgaard, men udgangpunktet i kvalitet, mangfoldighed og service har ikke ændret sig.

Meget mere end et almindeligt supermarked...

Dalgaard er et supermarked, der på ét og samme sted har samlet basisvarer til dagligdagen, tilbudsvarer designet til områdets kunder og de mange specialvarer, du ellers måtte gå til en lang række specialbutikker for at handle ind.

Medarbejderne hos Dalgaard stiller deres ekspertise til din rådighed og har gjort det til deres fornemste opgave at sikre kunderne en optimal oplevelse, når de er i butikken - og videregive en solid viden om de produkter, de tager med hjem.

Listen over de muligheder, du kan trække på hos Dalgaard er lang. Lad os f.eks. nævne:

  • Økologi & bæredygtighed
  • Specielt afvejede varer, der passer til den mindre husholdning
  • Specielt bestilte varer - kolonial, slagter udskæringer - eller hjælp til menu og tilberedning fra vores kok
  • Ernæringspecialisten Anne van der Merwede tilknyttet, der hver uge sammensætter en sund og velsmagende ugeplan til kunderne
  • Menuer og buffetter til arrangementer planlagt og forberedt af Dalgaards kokke
  • Hjemmelavet pålæg & -salater
  • Friske sandwich og lune frokostretter hver dag til frokost
  • Hjemmelavede færdigrettter og kreative måltidsløsninger i høj kvalitet
  • Friske 1. klasses grøntsager hentet hver dag fra udvalgte leverandører
  • Vinspecialister, der kan sammensætte mad & vin til en højere enhed
  • Stort glutenfrit sortiment samt flere produkter målrettet diabetikere

Dalgaard er en levende arbejdsplads

hvor vi har sat os for at være noget særligt. En virksomhed man taler om og lægger mærke til i dagligvarebranchen. Det giver mening altid at have kundernes velfærd som det vigtigste mål for dagligdagen.

Intet er konstant, undtagen forandring. Men udgangspunktet forandrer sig ikke.

At Dalgaard vil stå for noget særligt. At vi er en organisation af mennesker, der hele tiden arbejder for at være et "superliga" –hold med ét samlet mål for alt hvad vi gør: vore kunders velfærd. Det ændrer sig ikke.

Du er hvad du spiser

Det gør en forskel i hverdagen at have en bevidsthed omkring og holdning til kosten og hvad den betyder for velvære og sundhed. Det giver bonus på livskvaliteten - og kan give ekstra energi, hvis det at spise sundt og velsmagende mad bliver en vigtig del af livsstilen.

Dalgaard filosofien er, at vi står parate med viden, inspiration og konkrete produkter, der kan hjælpe den bevidste forbruger til at leve et liv med sund, ernæringsrigtig og velsmagende kost - uden at det behøver betyde ekstra besvær .....

Det skal være sjovt og let at leve som bevidst forbruger. Og Dalgaard er et oplagt valg for den bevidste forbruger, når det daglige - og det festlige - måltid skal være kilden til en god oplevelse og en sund levestil.

Den bevidste forbruger giver sine børn en god start på tilværelsen. Det at tilberede og nyde sund og velsmagende mad er en vigtig del af en berigende opvækst og en god ballast på vejen til det gode liv ...

Kvalitetsgaranti

Hos Dalgaard vil vi gerne levere en vare til vore kunder, der er helt i orden og lever op til alles forventninger om kvalitet.
Det betyder, at vi gør vort yderste for at sikre, at varernes holdbarhedsdato er overholdt, når varer fra vore leverandører er sat til salg i vor butik.

Det betyder også, at vi har strenge procedurer, vi overholder for kvalitet og hygiejne samt egenkontrol i forbindelse med vore egenproducerede varer.

Vi kan ikke garantere for varens kvalitet i det omfang, denne ikke behandles som foreskrevet. Men vi kan sikre, at vore kunder har en mulighed for at returnere varer, der måtte vise sig ikke at overholde almindelige kvalitetsstandarder.

Når du ønsker at returnere en vare til Dalgaard som en reklamation eller et bytte, skal vi bede dig om følgende:

  • Medbring venligst den vare, du ønsker at reklamere over - eller bytte
  • Medbring venligst den bon, der omhandler det køb, du har foretaget, hvoraf varens nummer samt dato for køb fremgår
  • Ved reklamation / bytte, der vedrører ferskvarer samt frugt/grønt, skal vi bede dig så vidt muligt at reklamation / bytte finder sted indenfor 2-3 dage fra købsdatoen på bon'en.
  • Kontakt gerne den ansvarlige afdelingsleder, så denne kan tage affære med det samme

- så skal vi sørge for, at dit bytte / reklamation bliver behandlet ordentligt.

Med vare og bon i hånden kan vi kontakte leverandøren og sikre, at denne får besked om evt. fejl og mangler i kvaliteten.

Meny v/ Købmand Dalgaard - Kongevejs-Centret 6 - 2970 Hørsholm - tlf: 45 86 01 22
mail - CVR: 52891728
Åbningstider: man - fredag 9.00 - 19.00 lørdag 9.00 - 17.00 Alle søndage 10.00 - 16.00